Bila dark'purpl3 mula menulis semula

Bila dark'purpl3 mula menulis semula...
Hmm.. Kali ni lantok ler pasal font type.. Pasal calour font.. Guna phone je ni... Laptop dah lama jahanam... Asal boleh je la.. Org nak kondem ke nak kritik ke ape2 je la kan... Asal korang bahagia...

Rasanya ni entry ke 3 untuk hari ni... Haaa.. Ni namanya dah tebiat nak merapu la ni....

Ni je la tempat meluahkan segala isi hati yg terpendam.. Nak marah.. Suka duka.. Bahagia.. Derita.. Selama beberapa tahun menyepi... Oppss... Ada ke bahagia untuk ku?? Yg banyak adalah derita...

Tapi ada 1 je kebahagiaan aku... Bahagia bila melihat wajahnya... Bahagia dgn tawanya... Pengubat segala duka ku... Cuma ada 1 je kat dunia ni.. Dia lah nyawa ku untuk selamanya....

Next entry tgk mood..

Posted on 2:47 AM by DaRk`PuRpL3 and filed under | 0 Comments »

0 comments:

Post a Comment